jueves, 23 de mayo de 2024

DÍA DO LIBRO

 

O 23 de abril, conmemoramos o Día do Libro, facendo con todo o alumnado do centro, a actividade "merenda con lectura". 

Á hora da parva baixamos para o patio de primaria e, mestras comiamos, as mestras e mestres, líanos un conto.



https://drive.google.com/drive/folders/13A5xUHFz3OwT6RNehJd0VpVPyPelLOnL?usp=sharing

No hay comentarios:

Publicar un comentario