CAMIÑEMOS XUNTOS
O pasado 27 de marzo celebrouse o día internacional do Teatro. O noso alumnado coa mestra Irene López traballaron este día cunha pequena representación teatral.
https://drive.google.com/file/d/1CShcXeKodOsmaWJu73x3ov25BzPYquyv/view?usp=sharing
No hay comentarios:
Publicar un comentario