martes, 2 de enero de 2024

O MAGOSTO

 

O

MAGOSTO

   Este ano os nenos e nenas de Educación Infantil celebramos o Magosto con xogos nos corredores e na sala de Psicomotricidade.

   Pasámolo moi ben xogando cos nosos compañeiros e compañeiras!!


https://drive.google.com/drive/folders/1ekrM5B41EUlEo887np1Vi3zE2I6GYT6A?usp=sharing

No hay comentarios:

Publicar un comentario